...Followers...

Thanx Coz Sudi Singgah...Jangan Lupa Follow & Tinggalkan Komen...Satu Pun Tak Per...Heheh...Sayang Uols!

:::Hello Everyone:::

Selamat Datang Ke Intanz Handmade Shop
Untuk Melihat Readymade Item Sila KLIK SINI

Pengurusan Pos Hanya Pada Hari SELASA & KHAMIS
*JUALAN ONLINE KINI DIBUKA*






Kembali Beraksi!!! Oh Yeahhhhhhh!

Salam buat semua. Alhamdulillah, saya sedang dalam perancangan untuk kembali aktif mengeluarkan produk-produk baru. Masih lagi sedang berusaha. Dah lama rasanya bercuti sejak selesai di HCC Craft Carnival April lalu. Sebagai langkah permulaan untuk warm up, saya mulakan dengan menjahit pakaian merdeka untuk anak lelaki saya. Tak pandai sangat jahit baju, saya cuma tau jahit jika ada pola siap aje.


Okaylah tu kan? Hehe. Saya guna 2 keping bendera Malaysia yang besar tu. Tak menang tapi abang have fun dengan kawan-kawan. Itu yang lebih penting.


Saya jahit pulak curvy clutch ni untuk dihadiahkan pada seseorang. Penerimanya ni memang minat kumpul barang yang bermotifkan cupcake. Tak kisahlah apa-apapun, asalkan cupcake. Sampai apa aje yang saya pandangan ada cupcake, terus jadi teringat kat akak ni.


Nilah reaksi akak tu bila dapat. Hehe. Alhamdulillah. Actually, akak ni sebenarnya ada kedai kek yang beroperasi di rumah. So, saya ni memang peminat tegarlah hehe. Semuanya sedap, dan kena dengan tekak saya ni. Pada yang berdekatan di Kuala Selangor, bolehlah menjenguk facebook ChintaQaseh-CuppyCake untuk info lebih lanjut.
LIKE! LIKE! LIKE!


LIKE MY PAGE!

0 komen terkiut:

Post a Comment

Kata Mereka Yang Super Cool

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Friendship tickers
COPYRIGHT@SEGALA ISI MILIK INTANZ HANDMADE SHOP